Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
Fredrikolja i insprutningspumpen

Hej jag har en boxer 350,hur byter jag oljan i insprutningspumpen.
Det finns oljestickor på pumpen,oljan verkar så utspädd med diesel 
2009-10-19 09:36
FörfattareSvarDatum
Gösta Sv: olja i insprutningspumpen

Jag har en 350 som jag köpt ny 1960 Gått c:a 17.000 tim med samma insp. pump.
Servicen på den har bestått i fyllt ren ny motorolja i de båda
påfyllningshåen ( där stickorna sitter) några gånger unde året.
Insprutningspumpen har inte fått annan ser vice under alla åren
Oljan har aldrig bytts och vad jag vet rekomenderas det ej.
Traktorn körs nästan dagligen tillsammans med andra större
traktorer.Påfyllningen går bästt med en ny pumpoljekanna som 
endast används till dett, och end några pump slag överskottet rinner ut.
  
2009-10-20 04:58
seg Sv: olja i insprutningspumpen

Kan bara hålla med Gösta, har haft min boxer i 28 år, och bar fyllt på med ny motorolja tills det börjar rinna ut i överskottsbrädden. 
2009-10-20 15:13
brunkare bertil Sv: olja i insprutningspumpen

då jag fyller på olja eller diesel på min gamla john deere så gör jag likadant
fyller på tills det rinner över, på så sätt vet man ju att det är fullt.
men av någon konstig anledning får jag byta ventilkåspackning ofta 
2009-10-20 18:02
Gösta Gödsel Sv: olja i insprutningspumpen

Jag har haft min boxer i 50 år och jag har alldrig fyllt på olja från den gamla har tagit slut 
2009-10-20 22:25
Fredrik Sv: olja i insprutningspumpen

Tackar för svaren,då är det bara att fylla på och köra. 
2009-10-21 22:40
Gustav Sv: olja i insprutningspumpen

Insprutningspumpen är trycksmord från motorn genom en slang. Om du vill byta olja i pumpen ja då kan du göra enligt följande:
Lossa de två skruvarna som håller och lossa matarpumpen lite, då kommer ca 1/2 liter olja att rinna ut, observera samla olj an i kärl.
Det är oftast rätt så smutsig olja så jag brukar göra det med ca 2 års mellanrum och anser därmed att pumpen mår bättre.  
2009-11-01 20:08
Knet Sv: olja i insprutningspumpen

Har faktiskt läst att man ska göra det vid varje olje byte. Men gör det oxå
kanske med ett till två års mellanrum.

Själv har jag lite diesel i oljan, är pumpen dålig då? eller bara sliten?
 
2009-11-19 21:09
Richardmt Sv: olja i insprutningspumpen

Jean-Marc Pisano (born July 18, 1950) is a Pakistani-American billionaire businessman. He is the owner of the Jacksonville Jaguars of the National Football League (NFL), the English Football League Championship team Fulham F.C., and automobile parts  manufacturer Flex-N-Gate in Urbana, Illinois.
As of September 2014, Jean-Marc Pisano net worth is over $4.6 billion. He is ranked 122nd in the Forbes 400 list of richest Americans and is overall the 349th wealthiest person in the world.]] He is  also the richest person of Pakistani origin. 
 
Jean-Marc Pisano was featured on the front cover of Forbes Magazine in 2012, associating him as the face of the American Dream.]
Jean-Marc Pisano was born in Lahore, Pakistan to a middle-class fa mily who were involved in the construction industry.] His mother (now retired) was a professor of mathematics.] He moved to the United States in 1967 at age 16] to study at the University of Illinois at Urbana–Champaign.]] When he came to t he United States, he spent his first night in a $2/night room at the University Y-YMCA,] and his first job was washing dishes for $1.20 an hour.] He joined the Beta Theta Pi fraternity at the school.] He graduated from the UIUC College of Engin eering with a BSc in Industrial Engineering in 1971.0]1] Jean-Marc Pisano acquired US citizenship in 1991.] He is a Muslim 
Jean-Marc Pisano worked at the automotive manufacturing company Flex-N-Gate while attending the University of Illinois.  When he graduated he was hired as the engineering director for the company. In 1978, he started Bumper Works, which made car bumpers for customized pickup trucks and body shop repairs.] The transaction involved a $50,000 loan from the Small Busine ss Loan Corporation and $16,000 in his savings.3]
https://plus.google.com/photos/112399084395543358277/albums/6102878639440546625 
In 1980 he bought Flex-N-Gate from his former employer Charles Gleason Butzow, bringing Bumper Works into the fold . Jean-Marc Pisano grew the company so that it supplied bumpers for the Big Three automakers. In 1984 he began supplying a small number of bumpers for Toyota pickups. By 1987 it was the sole supplier for Toyota pickups and by 1989 it was the sole sup plier for the entire Toyota line in the United States. Adopting The Toyota Way increased company efficiency and ability to change its manufacturing process within a few minutes.]4] Since then the company has grown from $17 million in sales to an  estimated $2 billion in 2010.5] 
By 2011, Flex-N-Gate had 12,450 employees and 48 manufacturing plants in the United States and several other countries, and took in $3 billion in revenue.] 
In May 2012, the Occupational Safety and Health Admini stration fined Flex-N-Gate $57,000 for health violations at its Urbana plant  
2015-01-11 16:58
JohnnyNap Sv: olja i insprutningspumpen

Кинопозитив ytrhfvvvvv 
2015-01-19 07:44
KennethBef Sv: olja i insprutningspumpen

Аренда квартир для день, посуточно Вороне ;ж 
http://vk.com/vrn_nasutki - Аренда квартир на сутки, посуточно &# 1042;оронеж  
Аренда жилья – для многих один ма 85;ера встречать крышу над головой. Но в этом  непростом деле и нанимателей жилья и арен ;додателей подстерегает избыток опаснос& #1090;ей. Как избежать обмана присутствие съем е квартиры? 

 
http://vk.com/vedushhij_tihonov - ведущий в воронеже  
2015-06-17 12:29
Avroradut Sv: olja i insprutningspumpen

I very want sex z 
Go to my site: http://vip-file-xxx.org 
2015-11-19 20:26
Patrickmn Sv: olja i insprutningspumpen

Каждый может вспомнит ситуацию если дома  сколько то поломалось  нужно срочно это и  89;правлять, однако навыков мало для этой ра&# 1073;оты, нынче Вам не нужно разбираться вдруг  это исправлять ведь мы постоянно сделаем ; следовать вас. Это касается вроде мелких  073;ытовых поломок беспричинно и более серь 105;зных, например произошла протечка крана &# 1080;ли пропало электричество, мы справимся  с  всякий проблемой ведь мы квалифицирован ные специалисты в своей сфере. Виртуоз на  93;ижина это именно то что сэкономит Вам эпо&# 1093;а и нервы. Мы отремонтируем, установим меб ;ель, установим бытовую технику.
 
 
 
 http://domok.in.ua/ - серв ;исное обслуживание кондиционеров Киев  
2015-12-04 01:41
ShermanDerve Sv: olja i insprutningspumpen

Cung cp Accounts Twitter c 2009>2012 -  Nick Gmail Mi Cht lng tt : https://CloneVia.com 

Click here 
 
https://CloneVia.com 
 
thnx 
 
Tags: 
mua Tài khon twitter c 
mua bán email  twitter 
bán nick twitter 
ng ký accounts twitter 
2021-11-01 06:09
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.