Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
SjöängaBeställning från Deleks hemsida

Hej!
Jag har funderingar på att beställa en släntklippare från Deleks. Jag har varit in på hemsidan och blir tveksam till om den är ärlig i och med den har syftningsfel och stavfel. Jag har ringt det aktuella numret för Sverige och det svarar en eng elsk talande person som i och för sig svarar adekvat på mina frågor. Betalningen ska ske med bankkort, paypal eller banköverföring. Har någon av er erfarenhet att beställa från Deleks och har det fungerat bra?  
2020-08-05 18:16
FörfattareSvarDatum
Alexandra Sv: Beställning från Deleks hemsida

Jag tror de hyffsat bra saker ant inte bara Kina tror My är.italientillverkat , verkar som de har 2,,års/garanti kolla de om de .2år bättre än 1 elr hur
.,de är en ganska stor aktör.om de är oseriösa. Hade de varit borta.vad man än köper så kolla re servdelar vad som finns&pris hammarslagor känsliga för sten när de gjutstål. Yslagor tål nog mer smäller inte av men hammarslagor klarar grövre saker .är de bakmonterad elr slänklippare?. Kolla med Anders lantbruksfordon i Sunne verkar sälja dem.

2020-09-19 05:58
Alexandra Sv: Beställning från Deleks hemsida

Jag tror de hyffsat bra saker ant inte bara Kina tror My är.italientillverkat , verkar som de har 2,,års/garanti kolla de om de .2år bättre än 1 elr hur
.,de är en ganska stor aktör.om de är oseriösa. Hade de varit borta.vad man än köper så kolla re servdelar vad som finns&pris hammarslagor känsliga för sten när de gjutstål. Yslagor tål nog mer smäller inte av men hammarslagor klarar grövre saker .är de bakmonterad elr slänklippare?. Kolla med Anders lantbruksfordon i Sunne verkar sälja dem.

2020-09-19 05:58
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.