Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
BondenMjölkrobot vms vs lely

Funderar på robot,vill ha era synpunkter på vilken man ska välja. Är lely och delaval jag funderar mest på. 
2017-08-07 09:21
FörfattareSvarDatum
rådgivaren Sv: Mjölkrobot vms vs lely

du ska inte köpa robot överhuvudtaget. för höga driftskostnader och produktionssänkning i allt för många fall. 
2017-08-18 17:26
canada Sv: Mjölkrobot vms vs lely

köp robot i alla fall om du har tillräckligt m  kor för 2 st lägger en av klarar du mjölkningen ändå hjälpligt , vet att de som är något år kan vara  i mycket bra skick& prisvärda  
2017-08-19 23:06
rådgivaren Sv: Mjölkrobot vms vs lely

och sen gör du som dina kolegor gjort de senaste åren. beklagar dig över dålig lönsamhet, att det inte fungerar med betesdrift och allmänt gnäll och vill ha lite mer bidrag. Det är som jag alltid har sagt -Det är lönsamt att vara mjölkbonde. 
2017-08-21 16:46
Gustav Sv: Mjölkrobot vms vs lely

Du blir garanterat mer nöjd med Lely. Driftsäkerheten är mycket bättre  
2018-10-21 19:33
Ben Sv: Mjölkrobot vms vs lely

God dag, Jag är student och jag behövde betala för mina studieavgifter, jag försökte söka efter ett personligt lån men utan framgång tills en nära vän till mig presenterade mig för en långivare som hjälpte henne att samla in pengar för ett företag. J ag kontaktade Mr Ben för en låneansökan på 5 000 USD och till min största överraskning fick jag ett lån idag. Jag är väldigt upphetsad och jag vill uppmana den som är intresserad av att få ett lån att vänligen kontakta Ben genom att använda hans e-po stadress för ett lån ansökan: benuk010@gmail.com Herr Ben erbjuder alla typer av lån och de är bäst i utlåning. E-post Ben för ett lån idag: benuk010@gmail.com Tack Ben...  
2019-08-08 12:22
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.