Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
VultusInformation om precisionsodlin

Hej, ifall ni är intresserade av precisionsodling kan ni följa länken nedan. Där finns information om olika metoder samt lite tips.

http://www.vultus.se/om-precisionsodling/
 
2016-09-24 14:00
FörfattareSvarDatum
ferdinan Sv: Information om precisionsodlin

Få din kredit i 48 timmar
Du har vägra fått av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag är här till ditt förfogande. Jag är en mycket snäl l kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en ränta på 3% per år. Så om du är intresserad, kontakta mig följt av mängd och varaktighet.
E-post: Ferdinanpersie7@gmail.com  
2017-02-11 23:05
luciana Sv: Information om precisionsodlin


luciana.salvatore147@gmail.com Hej Herr och Fru Jag g�r l�n till individer som str�cker sig fr�n  75.000 euro; till 6500.000 euro; , jag erbjuder privata investeringar och vilken typ av l�n som helst. Dessutom g�r jag korta, medell�ng a och l�ngfristiga l�n. Mina transaktioner ï¿½r f�rs�krade av en bank som ger s�kerhet f�r den senare, alla med en 3% r�nta. Om du ï¿½r intresserad, v�nligen kontakta mig f�r alla dina ï¿½nskem�l och f�rslag om r�ntesats och b etalningar enligt din kapacitet. Kontakta mig via mail: luciana.salvatore147@gmail.com

Eller kontakta mig via Whatsapp: +228 96 51 20 64   
2018-12-04 09:20
Marine Cassan Sv: Information om precisionsodlin

Bonjour,
C’est avec un cœur remplis d’émotions forte que je viens témoigner d’un prêt qui m’a redonner l’envie de vivre. J’ai obtenu mon prêt de 95000€ avec un taux de 2% qui me permet de bien vivre actuellement et je paye régulièrement mes mensuali tés. 
E-mail: irannabrun@gmail.com  
2022-07-11 17:48
Mohammed Sv: Information om precisionsodlin

Hello
We are a trade finance company that uses our own credit lines to facilitate the issuance of financial guarantees like BG, SBLC, DLC and more. If our services will be of help to you, let us know so we can guide you with our process.
Mobile | W hatsApp: +19893413179
Email:mohammedahsan877@gmail.com  
2022-10-15 10:05
AILEEN SUAHNS Sv: Information om precisionsodlin

Investment is super profiting with the help of a Expert trader runing the trading affairs for you investors has been benefiting , you too can participate and start earning 700% profit weekly from with out stress on USDT, Bitcoin, Ethereum and more .  for example

Invest 200 Euros get 1400 Euros
Invest 500 Euros get 3500 Euros
Invest 1000 Euros get 7000 Euros
invest 2000 euros to get 14,000 Euros

Platform is 100% genuine contact on Email: blankatm156@gmail.com to start earning  
2023-10-03 21:32
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.