Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
Magnus KarlssonJaktmark i Örebro län sökes!

Som annonsen säger så är vi intresserade av att arrendera en jaktmark. Liten som stor. Stort intresse av vildsvinsjakt. Vi har egen eftersökshund. 
2015-07-10 11:15
FörfattareSvarDatum
Magnus Karlsson Sv: Jaktmark i Örebro län sökes!

Gråhund och tyskjakterrier 
2015-07-16 09:10
jordägare Sv: Jaktmark i Örebro län sökes!

Att släppa in  okända så kallade jägare på mina marker är helt uteslutet, förmodligen resonerar fler jordägare på det sättet.
Försök bli bekant med någon som kan släppa in er på jorden så ägaren kan få förtroende för just er, det finns för många skj utglada icke ansvarstagande löjliga jägare.  OBS skrivet i all välmening.  
2015-07-18 20:58
Magnus Karlsson Sv: Jaktmark i Örebro län sökes!

jordägare; Jag förstår precis vad du menar och om jag hade en mark skulle jag resonera likadant. Vi har jaktmark redan men huvudarrendatorn i jaktlaget har ingen respekt för regler och lagar. Det är därför vi vill ha något annat. Jag skulle heller in te vilja fortsätta jaga på en mark om jag inte har markägarens fulla förtroende, men vi är alla olika.  
2015-07-25 21:18
30 06 Sv: Jaktmark i Örebro län sökes!

är alla som Jordägare så förstår man varför det finns så stora problem med vildsvin. Skulle jag ha de problemen skulle jag välkomna seriösa jägare att åtgärda det. 
2015-08-06 07:53
Magnus Sv: Jaktmark i Örebro län sökes!

Upp igen 
2015-12-27 21:14
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.