Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
cyklistentillverka energi

alla som uppbär a-kassa borde infinna sig i speciella energihallar där det står ett antal cyklar på stativ med en stor generator på något av hjulen, sedan gäller det att trampa på och bidra med elektricitet  till landet, efter avslutat pass är de trö tta och orkar inte med massa bus och djurrättsallianser om nätterna. bra förslag va.  
2014-10-02 21:01
FörfattareSvarDatum
ecoenergi Sv: tillverka energi

Ja de låter som en bra lösning energi behövs undra hur mycket el de kan producera,borde inte få Bidrag utan att göra något meningsfyllt,  
2014-10-05 12:34
EcoKalle Sv: tillverka energi

Det skulle bli jättemycket energi om man kunde tvinga alla tiggare till att delta 
2014-10-05 21:18
Rudolf Sv: tillverka energi

Halva riksdan kunde också sättas in i detta program utan nån som helst förlust! 
2014-10-10 23:58
Åsa Råmsson (MP) Sv: tillverka energi

jag ställer inte upp på detta eftersom jag skall måla min fiskeskuta med förbjuden bottenfärg, jag låtsas som om jag inte vet om att den är förbjuden, sedan om någon kommer på mig så ber jag om ursäkt. 
2014-10-12 09:10
Jan Sv: tillverka energi

Vissa här som cyklisten  och EcoKalle verkar ha fritidsproblem eftersom de kan sitta och fundera ut meningslösheter, Arbetslösa kanske? 
2014-10-14 16:46
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.