Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
pellemaniacenterpartiet ja tack

Äntligen har centerpartiet vaknat upp och åter blivit ett landsbygdsparti igen, nu skall glesbygden återbefolkas så stugorna blir levande igen, åkerlapparna skall plöjas upp, skolornas skall fyllas med barn, skatteintäckter till kommunerna så åldring svården kan ryckas upp, härlig framtid, tack Per Ankersjö    
2012-12-19 16:11
FörfattareSvarDatum
jamten Sv: centerpartiet ja tack

Ja nu jädrar får dom röster????????Eller förresten nu bestämde ja mig,de blev sd! 
2012-12-30 16:44
Centerpartist Sv: centerpartiet ja tack

Förra året fick centern 111 000 helt nya mörka väljare.... 
2013-01-03 20:41
per sänkesjö Sv: centerpartiet ja tack

fantastisk om skolorna kan fyllas med vetgiriga elever 
2013-01-04 20:57
Folkpartist Sv: centerpartiet ja tack

Sänka dom i sjön!? Nu var du väl lite drastisk, utvisning räcker väl? 
2013-01-04 21:54
pellemania Sv: centerpartiet ja tack

jag gillar nya centern, med förslaget om månggifte så kan jag ta hit fler tailändskor och gifta mig med dom allihop, hurra för Per Ankersjö 
2013-01-05 12:50
Ingvar Sv: centerpartiet ja tack

Jag kan nog tänka mig att gifta mig med 5 st thailändskor när Centerns förslag om mångifte har trätt ikraft. Det blir ju billig arbetskraft om nr 1 kör traktor och nr 2 kör tröskan. Nr 3 kan sköta djuren och nr 4 kan laga mat och städa lite i huset n r 5 vet jag inte riktigt vad jag ska ha till får väl vara lite reserv.....  
2013-01-05 15:41
pellemania Sv: centerpartiet ja tack

lämplig är att ha 6 fruar. ett ligg varje vardag med ny hynda, 7 dagen vila och gå i kyrkan 
2013-01-06 08:41
Ingvar Sv: centerpartiet ja tack

Men tänk på vad det kostar med mat till alla dessa! och trångt blir det i stugan, nä det får nog vara 
2013-01-06 12:02
Håden Sv: centerpartiet ja tack

ingvar du måste tänka på att deras föräldrar, syskon och alla barn som dom helt plötsligt har också följer med om du gifter dig med 5 st så får du räkna med att det blir en 40-50 personer som kommer bo hos dig.  
2013-01-06 19:27
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.