Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
Skåne Jaktmark Skåne

Hej, undrar om det finns någon här som skulle tänka sig att arrendera ut en bit mark till ansvarsfulla jägare? 
 
2012-11-05 22:13
FörfattareSvarDatum
pellemania Sv: Jaktmark Skåne

hur mycket eller litet är en bit för dig min käre Skåne (aqvavit?) 
2012-11-05 22:41
Skåne Sv: Jaktmark Skåne

Allt är av intresse, hur mycket är du villig att arrendera ut? Vad är det för typ av mark? 
2012-11-05 22:50
Skåne Sv: Jaktmark Skåne

Jag är av svaren jag hittintills fått på helt fel forum. Det verkar mest vara meningslösa svar från personer som tycker detta är ett roligt tidsfördriv.  
2012-11-08 19:04
Pellemania Sv: Jaktmark Skåne

Nej jag har ingen mark, men jag är arbetslös så något får man fördriva tiden med 
2012-11-08 22:11
jordägare Sv: Jaktmark Skåne

vi jordägare kanske inte är så imponerade av så kallade ansvarsfulla jägare som skjuter på allt och alla !!!!!!!!!!!!, därav svaren. 
2012-11-09 07:25
Skåne Sv: Jaktmark Skåne

Jordägare, absolut, förstår vad du menar. 
Men förstår dock inte vad detta har med mig att göra? 
Jag gjorde en förfrågan angående arrende av jakträtt i förhoppning att jag skulle få seriösa svar av markägare som kunde tänka sig att arrendera ut ja kten. 
Jag kan inte ta ansvar för de (tråkiga) tidigare upplevelser markägare verkar ha haft med andra jägare.
När jag skriver att vi är ansvarsfulla, så menar jag naturligtvis detta. Om du har några andra tips på var jag skulle kunna komma i kont akt med markägare (seriösa) som skulle vilja arrendera ut jakt, så välkomnas detta. Tack på förhand.  
2012-11-09 11:11
jordägare Sv: Jaktmark Skåne

Du tror väl ändå inte att du ska få något jaktarrende när du jagar med pitbullterier! 
2012-11-09 14:49
Skåne Sv: Jaktmark Skåne

Vad pratar du nu om? Pitbull terrier, var får du allt i från? 
2012-11-09 15:09
André Sv: Jaktmark Skåne

Hejsan, undrar om det är någon som har en bit mark att arrendera ut för jakt.
Gäller först och främst räv och rådjur men all jakt är välkommen. Så nära Helsingborg som möjligt, hör av er vid intresse.
Mvh, André 
2013-01-29 20:56
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.