Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
köparekellfis balgrip prisvärd ?????????

är kellfris balgrip som kostar 6200 kr något att ha, någon som vet. 
2012-08-21 10:00
FörfattareSvarDatum
putteprat Sv: kellfis balgrip prisvärd ?????????

Jodå,det är bra grejor 
2012-08-21 16:49
pellemania Sv: kellfis balgrip prisvärd ?????????

Prisvärdaste balgripen på marknaden. Byggd i kina men med svensk kvalitet. 
2012-08-21 21:17
fedrik Sv: kellfis balgrip prisvärd ?????????

kellfri har utförsäljning på blocket på balgripar det är rätt pris 
2012-08-22 07:48
B-Plutten Sv: kellfis balgrip prisvärd ?????????

Kellfris grip är av absolut högsta kvalitet i ett mycket gediget utförande och till ett mycket lågt pris men ska man köra med grejorna ska man inte köpa sådan kinaskit 
2012-08-22 10:36
Pellemania Sv: kellfis balgrip prisvärd ?????????

Bästa kvalitet man kan tänka sig. Stålet kröker sig och balen glider ur med trasig plast. Köp ÅLÖ kvalitet. 
2012-08-22 18:09
bertil Sv: kellfis balgrip prisvärd ?????????

köpte en balgrip av kellfri .ja va säger man . man får vad man betalar för .beställde en balgrip efter 2 veckor var de ingen kommen ringde kellfri fick svaret vi har inga hemma .kommer om 5 dagar . å jag väntade . efter ytterliga 2 veckor kom underve rket.glad i hågen började ja flytta baler . efter 73 baler slutade den å klämma åt å vad hadde hänt jo balarmana hade blivit tybara .sen va den sagan slut .men heder åt kellfri dom tog te baks den .nu kör jag med en ålö grip .de va grejor det  
2012-08-28 10:58
Nicke Sv: kellfis balgrip prisvärd ?????????

Har kört med kellfri balgrip i 4 år. Fungerar klockrent, har inte haft ett enda problem med den. Att man tappar balar kanske inte alltid är balgripens fel. 
2012-09-11 16:58
Nilsson Sv: kellfis balgrip prisvärd ?????????

Det är med andra ord som med biltemas batterier, vissa håller i 10 år, andra i 10 minuter.... 
2013-01-02 21:04
Blaffo-Blaffo Sv: kellfis balgrip prisvärd ?????????

Finns det något sämre? 
2013-03-23 16:30
Gegga Sv: kellfis balgrip prisvärd ?????????

Nej, kellfris prylar är rakt igenom dynga. De är billiga men man får inte ens vad man betalar för iaf.... 
2013-10-29 15:15
Göte Borgare Sv: kellfis balgrip prisvärd ?????????

Mest prisvärda balgripen jag haft är en KTS. De kan bli lite glappa efter många års körning och många tusen balar men de är bättre än alla andra fabrikat jag haft och testat. 
2015-04-09 08:43
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.