Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
GustavUppfinnare

Läs på ATL idag om den fantastiska uppfiningen som Bågenfält har gjort på sin veterantraktor 
2012-03-06 20:25
FörfattareSvarDatum
Ingvar Sv: Uppfinnare

Men Bågenfelt heter inte dom 
2012-03-06 22:30
Till Gustav Sv: Uppfinnare

Du måste ju vara lite bakom flötet om du tycker ett sånt fult bygge är fantastiskt. Lika bra att köpa en nyare traktormed steep nose och bättre komfort.  
2012-03-07 19:36
Gustav Sv: Uppfinnare

Ja jag tycker verkligen att det är ett "jättefint" bygge han borde få Nobelpriset. Tror du verkligen att en ny traktor har bättre komfort än en MF från 1974?? Du var verkligen en skarp kille, du borde nästan också kvala in till priset. 
2012-03-07 19:49
Per Moberg Sv: Uppfinnare

Ett förslag: Köp lite med polyester och glasfiber. Bygg en form för en vinge till lyften. Kör upp för en brant backe, lägg MP i rätt läge och ta sats nerför. Bågenfelt kanske då har konstruerat ett flygplan. 
2012-03-08 13:08
Pelle Sv: Uppfinnare

Ja inte för att jag vet vad som var så farligt med mitt inlägg så redis var tvungen att ta bort det men det är fortfarande ingen fantastisk uppfinning han har kommit på. Det har funnits sluttande fronter på visa traktormärken sen början på 80 talet! 
2012-03-08 20:02
Pellemania Sv: Uppfinnare

Nu handlar det om att uppgradera 70-tals teknik. 
2012-03-10 16:03
Rustan Essebo Sv: Uppfinnare

Den ser ju fin ut som en ny zetor nästan han Bögenfeltsa Ferguson 
2012-03-23 19:58
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.