Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
allanny partiledare

Nu skall vi välja ny partiledare igen, som vanligt kommer VU och styrelsen söka en vit man eller kvinna från ett välbärgat område, helst inte från Stockholm eftersom det är olämpligt pga av ansedd toppstyrning,  mitt förslag som aktiv socialdemokrat  är att man skall söka en svart man eller kvinna med flyktingbakgrund från något segregerat område exempelvis Rosengård i Malmö, med en sådan person i ledningen så kommer det verkligen en högst kompetent kraft att styra landet då vi tar tillbaka ledni ngen för landet 2014, dessutom ger det anseende utomlands, se bara på det förtroende som Obama åtnjuter.  
2012-01-22 09:01
FörfattareSvarDatum
kurt Sv: ny partiledare

sådan otur att juholt av gick hadde han fått fortsätta så hadde dom snart varit under 5 procent spären å då hadde vi blivit av med dom . nej framåt med sd så vi kan rensa upp bland alla bidragstagare så får vi råd till att vårda våra gamla och sätta  ungdomar i arbete.  
2012-01-22 09:36
B.I.V Sv: ny partiledare

Men om det blir som allan önkar så hamnar dom ju snart under 4-prcentspärren iallafall 
2012-01-22 17:36
Pellemania Sv: ny partiledare

ok att denna sida kantas av olika slag av tokstollerier men kan ni inte bespara oss från SD. Ett parti i marginalen som förhoppningsvis stannar kvar med sina åsikter som inte hör en demokrati till. 
2012-01-22 18:02
Jimmy Sv: ny partiledare

Sd är framtiden, bara du inser det pellemania 
2012-01-22 18:50
allan Sv: ny partiledare

tråkigt att sådana som jimmy luftar sig här, han är förmodligen helt omedveten om den skaparkraft och livsglöd som finns i de segregerade områdena, vi gör vårt land en björntjänst om vi inte tar nytta av den kraften 
2012-01-22 19:26
John Sv: ny partiledare

SD kommer att bli näst största parti efter nästa val. 
2012-01-22 19:47
Jimmy Sv: ny partiledare

Så som dom andra partierna beter sig kommer Sd få många röster nästa val. Sen får du tycka vad du vill om mitt inlägg allan.  
2012-01-22 20:14
Pellemania Sv: ny partiledare

För en gångs skull hoppas jag, Jimmy och John, att herr redaktören ägnar den närmsta tiden åt censur. Jag är emot det men utnyttjar man demokratin åt odemokratiska syften så hoppas jag på Herr Lantbruksnet. 
2012-01-22 20:46
lenin-mania Sv: ny partiledare

just du pellemania är en undertyckare av ett demokratiskt styre, "tyck precis vad ni vill bara ni tycker som jag"  är detta din filsofi pellemania 
2012-01-22 21:29
Lenin Sv: ny partiledare

Pellemania har en utländsk kärring (sk blatteluder) 
2012-01-22 21:33
abrahim arichiblad Sv: ny partiledare

Hoppas att ni som gillar SD inte käkar pizza, Kinamat, kåldolmar eller liknande maträtter....för dessa lär ju försvinna från det svensk matbordet när ni kastat ut "icke svenskar"
Nääää fram för ett mångkulteruellt samhälle!!!
Vi lever trots allt på  samma lilla Jord.  
2012-01-23 10:13
Svempa Sv: ny partiledare

Kurt:  Hoppas du inte är Bonde eller liknade....för då kommer ju du att gå i konkurs när SD får bestämma att bidragen ska bort....hahahaha 
2012-01-23 10:15
Ingvar Sv: ny partiledare

Det viktiga är att alla ska tycka likadant ingen får tycka något annat. 
2012-01-23 10:18
klasse Sv: ny partiledare

alla för tycka pricis som dom vill, bara dom tycker som mig!!!! 
2012-01-23 10:34
Börje Sv: ny partiledare

Till abrahim. All mat som finns i sverige kommer från andra länder. Det var is här en gång i tiden så det gick inte att odla så mycket då. I politiken får man rösta på vad man vill. Ingen är mer eller mindre värd för att man röstar på moderaterna ell er sverigedemokraterna.  
2012-01-23 16:04
B.I.V Sv: ny partiledare

Hur som helst får man hoppas att vare sig sossarna eller SD får möjlighet att styra över utvecklingen på landsbygden och dom gröna näringarna.Inte komunisterna i VP heller för den delen.Det vore minst sagt ödesdigert 
2012-01-23 17:22
abrahim arichiblad Sv: ny partiledare

Börje: Dom som röstar på M eller SD är inte värda mer en flugskit.
odemokratiska snobbtyper är vad dom är 
2012-01-23 20:13
Börje Sv: ny partiledare

Ja har man stålar så har man. Röstar på dom som gynnar oss mest. 
2012-01-23 20:45
Pellemania Sv: ny partiledare

Jo man får tycka som man vill men har man åsikter som strider mot demokratins fundamentala principer anser jag att man kan hålla det för sig själv. Hursom helst så är det inte bara mat som plockats till Sverige av andra kulturer. Se upp för guld och  diamanter, olja från araberna eller varför inte den dator/mobiltelefon som man komunicerar på Lantbruksnet.se via. Bara en liten tanke från Pellemania.  
2012-01-23 21:11
jimmy Sv: ny partiledare

Pellemania är en (plan)ekonomikonsult, en kommunist alltså, hans åsikter förtjänar ingen tilltro, se bara hur hans chef Stalin uppförde sig under sovjettidens mest mörka år. 
2012-01-24 03:01
klasse Sv: ny partiledare

Jimmy: NEJ NEJ.....Pellemania är en frontfigur när det gäller att värna om demokratiska värderingar.
Det är väl snare dig man ska se upp med med ditt inskränkta synsätt på vad som är rätt o fel.....uschhh o fy på dig... 
2012-01-24 07:19
Pellemania Sv: ny partiledare

Nja, inte planförespråkare precis. Det torde framgå av mina inlägg om bidrag till lantbruket. Jag är FÖR demokrati och för marknadsekonomi som man dock till viss del styr från politiskt håll. Sätter upp gemensamma spelregler så att säga. Sedan anser  jag att det är roligt att svamla av sig ibland, tex på detta forum.  
2012-01-24 19:54
Jens Sv: ny partiledare

Jimmy Åkesson, spelberoende rasist som utan att blinka spelar bort 50.000 på en kväll. Blir nog bra det att ha en sådan person i styrande befattning....he he  
2014-10-14 16:57
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.