Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
JohnLundsberg

Är det några här i eliten på forumet som har gått på denna skola? Det kan väl inte stämma det som står i alla tidningar? 
2011-11-29 19:54
FörfattareSvarDatum
Gustav Sv: Lundsberg

Jag tycker synd om den nya genarationen av överklass och adel, tänk att behöva gå på Lundsberg och bli tvingad att äta bajs av sina kamrater. 
2011-11-29 21:51
Pellemania Sv: Lundsberg

SÅ har det väl alltid varit blad de väl besuttna. Tänk bara hur de där stackarna har det som blir Jägmästare. 
2011-11-30 08:13
Gustav Sv: Lundsberg

Varken jägmästare eller lantmästare behöver utstå så här grova övergrepp även om det finns vissa likheter 
2011-11-30 11:51
Pellemania Sv: Lundsberg

Skrev jag jägmästare...fan vad fel jag har. Menar så klart lantmästare. Dom har sina cermonier nere i Alnarp. Var där och studerade när jag läste in min agronomexamen. På Ultuna har vi mest vikingar och sånt. 
2011-11-30 19:59
Per Moberg Sv: Lundsberg

Nu står det i alla tidningar att eleverna på lundsberg har en speciell invigningsritual där alla nya elever får ett kvastskaft uppkört i röven. Kan det verkligen stämma? det kanske är någon som kan bekräfta detta. 
2012-10-23 20:46
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.