Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
linaskogsvagn

pga av min pappas avträde från livet på denna jord .har jag fått 75 hektar bland skog att förvalta . pappa sa alltid att han skulle köpa en griplastar vagn så han kunde ta stormfälle och lite stock som han sågade ner .nu e frågan vad för vagn är lämp lig . traktorn på gården är en valmet 6250 4 wd . OBS SNÄLLA BARA SERIÖSA SVAR . grannarna kan man inte fråga för dom vill bara köpa gården.dom tror jag är dum i huvudet fast jag inte är blondin.  
2011-09-30 17:19
FörfattareSvarDatum
Idi Amin Sv: skogsvagn

Den frågan kan skogsola svara på,det är en kille med stor erfarenhet från småskaligt skogsbruk 
2011-09-30 19:17
Rune Sv: skogsvagn

Det finns ju många vagnar i dag 8 eller 10tons vagn, du har ju en bra traktor kolla på Vreten den kan du kompl med flak, om du behöver en vanlig vagn kan du använda den även när du inte är i skogen. 
2011-10-01 19:25
Pellemania Sv: skogsvagn

Kellfri lär vara bra och kraftiga, desutom i original skick. Då kanske du kan få ett paketpris med en ny grön traktor till gården.
Ett tips är annars att leta lite på Blocket. 
2011-10-04 07:19
lina Sv: skogsvagn

det blev en moheda 9 ton med vinch . hydrauliska stödben .årsmodell 06 pris 50000 + moms betalade jag inkopplad och färdig på traktorn  
2011-10-05 16:05
Erik Sv: skogsvagn

Det verkar vara en bra affär 
2011-11-07 10:36
Pellemania Sv: skogsvagn

Ska det kanske vara lite kuk också? 
2012-07-04 09:11
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.