Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
snåljåpensaabförsäljningen

jag  vill inte som svensk skattebetalare gå in som borgenär åt någon suspekt liten extrembilstillverkare, förmodligen kommer dom att slå omkull saab om några år då de fått tillgång till de 4 miljarderna, själv kommer jag kollektivt tillsammans med an dra skattebetalare få duka av bordet efter miljonbonusar och omflyttningar av pengar till skatteparadis, penningtransaktionerna kommer inte att kunna följas och ursäkten efteråt blir bara att "marknaden var svårare än vi trodde, bad luck". NEJ sätt  stopp för eländet och sälj saab till vem som helst som har egna pengar, och vill satsa dom.  
2010-01-24 21:13
FörfattareSvarDatum
hubbe Sv: saabförsäljningen

nu är det starka krafter på gång att flytta saab till den nedlängningshotade opelfabriken i antwerpen, det betyder att dom får jobben och vi svenskar får betala notan genom vårt borgensåtagande 
2010-01-26 12:37
seg Sv: saabförsäljningen

Precis som vanligt, så fort något verkar positivt i Sverige så träder den svenska negativismen fram, alltså alla nejsägare till vad de än gäller, istället för att visa lite jäklaranama och hjälpas åt. 
2010-01-28 08:29
John Sv: saabförsäljningen

Lägg ner skiten omedelbart! 
2010-01-28 11:26
plutten Sv: saabförsäljningen

vem f-n köper en SAAB???  När det finns riktiga bilar att köpa....lägg ner 
2010-01-28 18:42
seg Sv: saabförsäljningen

Som synes, avundsjukan talar sitt tydliga språk för de som inte har råd att köra och investera i kvalitet, har ni redan glömt de finesser och säkerhetsdetaljer SAAB varit först med? 
2010-01-29 11:36
John Sv: saabförsäljningen

Säkerhetsdetaljer?????är det frihjulet du menar eller? för de är det enda nya som Saab har hittat på 
2010-01-29 12:04
seg Sv: saabförsäljningen

det verkar som om jag hade fel i mina tidigare inlägg, snart är konkursen ett faktum, och jag har genom skattsedeln berikat muller rejält + styrelsen som höjt arvodena till ofantliga höjder 
2011-08-26 11:17
snåljåpen Sv: saabförsäljningen

för 2 år sedan så förutspådde jag hur det skulle gå, nu har många miljoner förspillts till en halvsmart bilnasare med välsmort munläder, idag är det väl ingen som applåderar och hurrar då han visar sig i trollhättan, nu har han knullat oss svenskar p å pengarna. Om GM fått som dom ville, nämligen att under ordnade förhållanden lagt ner en dödsdömd bilfabrik så hade situationen varit helt annan, ett ansvar hade tagits och mängder med små nya företag hade startats i lokalerna med GMs hjälp, skulden  ligger till stor del på media som underblåste stämningarna att regeringen inte gjorde någonting.  
2012-02-03 14:06
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.