Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
SalahSkyddsjakt på gäss i Skåne

Söker Skyddsjakt 

Hej!  

Jag är en hängiven gåsjägare som gärna åker land och rike runt för att jaga lite gäss. 
Jag Jagar i ett par marker i Skåne där jag jagar gås men efter ett par gånger lär de sig och håller sig borta.  

Har du gäss på  din mark? Jag kommer då gärna mot betalning och jagar dem en morgon/kväll.    
2017-01-10 21:57
FörfattareSvarDatum
Jonas Sv: Skyddsjakt på gäss i Skåne

Har gåsjakt på ca 100ha priset är 175kr per ha. 
2017-01-11 10:42
Salah Sv: Skyddsjakt på gäss i Skåne

var i nånstans?? 
2017-01-11 15:26
ferdinan Sv: Skyddsjakt på gäss i Skåne

Få din kredit i 48 timmar
Du har vägra fått av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag är här till ditt förfogande. Jag är en mycket snäl l kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en ränta på 3% per år. Så om du är intresserad, kontakta mig följt av mängd och varaktighet.
E-post: Ferdinanpersie7@gmail.com  
2017-02-11 23:02
CREDIT EXPRESS Sv: Skyddsjakt på gäss i Skåne

LÅN / KREDIT AV PENGAR !!
Du letar efter ett lån av pengar för att slutföra ett projekt, återuppliva din verksamhet, köpa ett hus, så här är lösningen, Samhället CREDIT EXPRESS ställer till ditt förfogande av utlåning pengar från 50 000 kr till 9 00 0.000 kr med ränta på 3%, vi har möjlighet att göra lån för något belopp du behöver och med villkor som gör livet enklare. Om du är intresserad, kontakta oss. E-post: expresiinfo@gmail.com  
2017-05-30 22:42
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.