Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
Hans Liljebergjakt skåne

Hej,
Nu är jag trött på oseriösa människor och är på jakt efter mark att jaga på med min svåger. vi har jagat de mesta och är intresserad av allt så inklusive viltvård då att komma ut i naturen är lika viktigt som själva jagandet. vi söker då som an nonsen lyder mark i skåne och allt av intresse. så tveka inte att höra av er om ni har någon mark.

Tack på förhand

Hans Liljeberg  
2017-01-07 21:09
FörfattareSvarDatum
krulle Sv: jakt skåne

vad betyder ordet viltvård ? 
2017-01-08 21:26
Johnny Sv: jakt skåne

Viltvård syftar till att på något sätt förbättra levnadsbetingelserna för en eller flera viltarter. Och se till att området mår bra genom att främja olika arter eller minska vissa arter.. 
2017-02-27 12:08
hans Sv: jakt skåne

Konstaterande för din egen verklighet inte min. men visst så kan de ju vara överlag. status vapen nej jag jagar för att lika mycket komma ut i skog tillsammans som ett gemensamt familj intresse. råd och råd  nja inte i skåne och söker därför arrende  så man ej behöver lägg mer tid på att komma ditt än själva jagandet. feminist ja visst!
  
2017-03-08 17:42
Viltvårdsexper ten Sv: jakt skåne

Viltvård innebär att man slänger ut plastpåsar med mögliga kakor och bröd som djuren kan äta av. Dessutom brukar man gå runt med bössan och skadeskjuta allt som rör på sig. 
2017-03-13 22:49
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.