Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
Robert E.Äppelavfall

Finns det jordbrukare i Stockholmsområdet som kan vara intresserade av att använda pressrester ifrån vårt musteri?. Äppelresterna är vår biprodukt efter pressarna där råvaran,äpplet håller mkt hög kvalite, fritt från kemikalier. Av ca 10 ton pressade  äpplen skapas 4 ton pressrester. Borde vara intressant för EKO bönder, Eller?
//Robert   
2016-11-18 12:37
FörfattareSvarDatum
canada Sv: Äppelavfall

Hej har du fått någon intressent? , borde funka bra t grisar , problemet kanske är hållbarheten  
2016-11-25 07:37
John Sv: Äppelavfall

Jag är intresserad men tyvärr var äpplena "ekologiska" 
2016-11-25 09:52
fårbonde Sv: Äppelavfall

Vad är det för kostnadsbild, var i stockholm finns dessa pressrester.
mvh Adam 
2016-11-26 19:55
Robert E. Sv: Äppelavfall

Svar till fårbonde. Vi finns på Lidingö. Om det finns seriöst intresse föreslår jag att du skickar ett mail med kontaktdetaljer till info@lidingomusteri.se, så återkopplar jag vidare.

Svar till canada. Hållbarheten är naturligtvis kopplad till tid  från det att pressning har skett samt utetemperatur. Allt ifrån 2/3 dgr till ca 10 dagar.

Svar till John. En handfull gånger per år pressar vi äpplen ifrån Äppelriket på Österlen. Dvs lokala äppelodlare som vanligtvis använder viss form av bekämp ning mot oönskade skadedjur. Dessa äpplen, dvs vanliga sv äpplen är inte EKO.  
2016-11-28 13:09
ferdinan Sv: Äppelavfall

Få din kredit i 48 timmar
Du har vägra fått av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag är här till ditt förfogande. Jag är en mycket snäl l kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en ränta på 3% per år. Så om du är intresserad, kontakta mig följt av mängd och varaktighet.
E-post: Ferdinanpersie7@gmail.com  
2017-02-11 23:03
luciana Sv: Äppelavfall

Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 %  ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

Min e-post:luciana.salvatore147@gmail.com   
2017-05-31 14:06

Jag är redo för dem som är i nöd. Jag har ett kapital som kommer att användas för att bevilja lån individ på kort och lång sikt, som sträcker sig från 150.000 kr 60.000.000 kr till alla seriösa människor, ärlig och god moral vilja av detta lån 3 %  ränta år enligt det belopp, eftersom de är särskilt vänligen kontakta mig via mail för mer information.

2017-05-31 14:08
Mattew Williams Sv: Äppelavfall

Vi erbjuder lån till alla i behov av mycket låg ränta 3% ingen säkerheter involverade vi kommer att kunna ge dig något belopp som sträcker sig från 2000 till 500000 räntor förhandlingsbara, med återbetalning tillåten från 1-20 år om intresserade kont akta oss nu via (mattewwilliamsfinances@gmail.com)  
2017-06-27 10:43

2017-07-04 13:29

2017-07-04 13:30
lciana Sv: Äppelavfall

2017-07-04 13:31

Lån Erbjudandet gäller allaLånebud mellan synnerligen allvarlig och ärlig Jag är en privat investerare och erbjuder kontanter lån till alla individer med bra karaktär och kunna betala utan att förstöra deras månatliga eller årliga budgeten. Tack fö r att kontakta mig för mer information ... OBS människor kunna betala en ränta på 3% inom 1 till 45 år, beroende på mängden. Jag medger inom följande områden: Made Financial; -färdig egendom; -Credit Investment; -färdig Auto; -Dette Konsolidering; Kr edit -Rachat; Made Personal. För mer information, kan du kontakta mig. Svar till min e-post: luciana.salvatore147@gmail.com   
2017-07-04 13:33

Lån Erbjudandet gäller allaLånebud mellan synnerligen allvarlig och ärlig Jag är en privat investerare och erbjuder kontanter lån till alla individer med bra karaktär och kunna betala utan att förstöra deras månatliga eller årliga budgeten. Tack fö r att kontakta mig för mer information ... OBS människor kunna betala en ränta på 3% inom 1 till 45 år, beroende på mängden. Jag medger inom följande områden: Made Financial; -färdig egendom; -Credit Investment; -färdig Auto; -Dette Konsolidering; Kr edit -Rachat; Made Personal. För mer information, kan du kontakta mig. Svar till min e-post: luciana.salvatore147@gmail.com   
2017-07-04 13:33
jose Sv: Äppelavfall

Du har vägra fått av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag är här till ditt förfogande. Jag är en mycket sn äll kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en ränta på 3% per år. Så om du är intresserad, kontakta mig följt av mängd och varaktighet.
E-post: jose.pipke@gmail.com

2017-07-22 17:53

Du har vägra fått av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag är här till ditt förfogande. Jag är en mycket sn äll kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en ränta på 3% per år. Så om du är intresserad, kontakta mig följt av mängd och varaktighet.

2017-07-22 17:53

Du har vägra fått av banken eftersom din kredit inte uppfyller deras standard. Drömmer du om ditt eget företag, ditt hem, betala en skuld förklarligt i behov av pengar, jag är här till ditt förfogande. Jag är en mycket snäl l kvinna. Jag erbjuder 2000Kr till 10 miljoner en ränta på 3% per år. Så om du är intresserad, kontakta mig följt av mängd och varaktighet.

2017-07-22 17:55
chantal Sv: Äppelavfall

Vittnesmål av ett lån
Hej, jag letade efter en pålitlig kredit till ett belopp av 650.000 KR och många gånger jag har utgifter utan att någonsin ha mina lån, men tack vare Chantal Bergeron hade min lån. Jag skulle verkligen vilja dela mina erfarenhe ter med dem som är i förtvivlan vänligt kontaktade. Tack gilla mig och skicka din förfrågan att få ditt lån på 72 timmar som mest. Om du är intresserad, kontaktad av sin adress: chantalbergeron70@gmail.com
Det ger bara människor som kan betala och ä rlig.  
2017-07-27 19:05

Vittnesmål av ett lån
Hej, jag letade efter en pålitlig kredit till ett belopp av 650.000 KR och många gånger jag har utgifter utan att någonsin ha mina lån, men tack vare Chantal Bergeron hade min lån. Jag skulle verkligen vilja dela mina erfarenhe ter med dem som är i förtvivlan vänligt kontaktade. Tack gilla mig och skicka din förfrågan att få ditt lån på 72 timmar som mest. Om du är intresserad, kontaktad av sin adress: chantalbergeron70@gmail.com
Det ger bara människor som kan betala och ä rlig.  
2017-07-27 19:05

Vittnesmål av ett lån 
Hej, jag letade efter en pålitlig kredit till ett belopp av 650.000 KR och många gånger jag har utgifter utan att någonsin ha mina lån, men tack vare Chantal Bergeron hade min lån. Jag skulle verkligen vilja dela mina erfarenh e ter med dem som är i förtvivlan vänligt kontaktade. Tack gilla mig och skicka din förfrågan att få ditt lån på 72 timmar som mest. Om du är intresserad, kontaktad av sin adress: chantalbergeron70@gmail.com 
Det ger bara människor som kan betala oc h ä rlig.    
2017-07-27 19:06

Vittnesmål av ett lån  
Hej, jag letade efter en pålitlig kredit till ett belopp av 650.000 KR och många gånger jag har utgifter utan att någonsin ha mina lån, men tack vare Chantal Bergeron hade min lån. Jag skulle verkligen vilja dela mina erfaren h e ter med dem som är i förtvivlan vänligt kontaktade. Tack gilla mig och skicka din förfrågan att få ditt lån på 72 timmar som mest. Om du är intresserad, kontaktad av sin adress: chantalbergeron70@gmail.com  
Det ger bara människor som kan betala  oc h ä rlig.   

Vittnesmål av ett lån   
Hej, jag letade efter en pålitlig kredit till ett belopp av 650.000 KR och många gånger jag har utgifter utan att någonsin ha mina lån, men tack vare Chantal Bergeron hade min lån. Jag skulle verkligen vilja dela mina erfare n h e ter med dem som är i förtvivlan vänligt kontaktade. Tack gilla mig och skicka din förfrågan att få ditt lån på 72 timmar som mest. Om du är intresserad, kontaktad av sin adress: chantalbergeron70@gmail.com   
Det ger bara människor som kan bet ala  oc h ä rlig.     

Vittnesmål av ett lån   
Hej, jag letade efter en pålitlig kredit till ett belopp av 650.000 KR och många gånger jag har utgifter utan att någonsin ha mina lån, men tack vare Chantal Bergeron hade min lån. Jag skulle verkligen vilja dela mina erfare n h e ter med dem som är i förtvivlan vänligt kontaktade. Tack gilla mig och skicka din förfrågan att få ditt lån på 72 timmar som mest. Om du är intresserad, kontaktad av sin adress: chantalbergeron70@gmail.com   
Det ger bara människor som kan bet ala  oc h ä rlig.     

Vittnesmål av ett lån    
Hej, jag letade efter en pålitlig kredit till ett belopp av 650.000 KR och många gånger jag har utgifter utan att någonsin ha mina lån, men tack vare Chantal Bergeron hade min lån. Jag skulle verkligen vilja dela mina erfar e n h e ter med dem som är i förtvivlan vänligt kontaktade. Tack gilla mig och skicka din förfrågan att få ditt lån på 72 timmar som mest. Om du är intresserad, kontaktad av sin adress: chantalbergeron70@gmail.com    
Det ger bara människor som kan  bet ala  oc h ä rlig.      
2017-07-27 19:07

Vittnesmål av ett lån    
Hej, jag letade efter en pålitlig kredit till ett belopp av 650.000 KR och många gånger jag har utgifter utan att någonsin ha mina lån, men tack vare Chantal Bergeron hade min lån. Jag skulle verkligen vilja dela mina erfar e n h e ter med dem som är i förtvivlan vänligt kontaktade. Tack gilla mig och skicka din förfrågan att få ditt lån på 72 timmar som mest. Om du är intresserad, kontaktad av sin adress: chantalbergeron70@gmail.com    

Vittnesmål av ett lån    

Vittnesmål av ett lån    

Vittnesmål av ett lån     
Hej, jag letade efter en pålitlig kredit till ett belopp av 650.000 KR och många gånger jag har utgifter utan att någonsin ha mina lån, men tack vare Chantal Bergeron hade min lån. Jag skulle verkligen vilja dela mina erfa r e n h e ter med dem som är i förtvivlan vänligt kontaktade. Tack gilla mig och skicka din förfrågan att få ditt lån på 72 timmar som mest. Om du är intresserad, kontaktad av sin adress: chantalbergeron70@gmail.com     
Det ger bara människor som k an  bet ala  oc h ä rlig.        

Vittnesmål av ett lån      
Hej, jag letade efter en pålitlig kredit till ett belopp av 650.000 KR och många gånger jag har utgifter utan att någonsin ha mina lån, men tack vare Chantal Bergeron hade min lån. Jag skulle verkligen vilja dela mina erf a r e n h e ter med dem som är i förtvivlan vänligt kontaktade. Tack gilla mig och skicka din förfrågan att få ditt lån på 72 timmar som mest. Om du är intresserad, kontaktad av sin adress: chantalbergeron70@gmail.com      
Det ger bara människor so m k an  bet ala  oc h ä rlig.       
alessandra Sv: Äppelavfall

Vittnesmål av ett lån       
Hej, jag letade efter en pålitlig kredit till ett belopp av 650.000 KR och många gånger jag har utgifter utan att någonsin ha mina lån, men tack vare Chantal Bergeron hade min lån. Jag skulle verkligen vilja dela mina er f a r e n h e ter med dem som är i förtvivlan vänligt kontaktade. Tack gilla mig och skicka din förfrågan att få ditt lån på 72 timmar som mest. Om du är intresserad, kontaktad av sin adress: alessandrarodriguez259@gmail.com
Det ger bara människor s o m k an  bet ala  oc h ä rlig.   
2017-07-29 18:31

Vittnesmål av ett lån       
Hej, jag letade efter en pålitlig kredit till ett belopp av 650.000 KR och många gånger jag har utgifter utan att någonsin ha mina lån, men tack vare Chantal Bergeron hade min lån. Jag skulle verkligen vilja dela mina er f a r e n h e ter med dem som är i förtvivlan vänligt kontaktade. Tack gilla mig och skicka din förfrågan att få ditt lån på 72 timmar som mest. Om du är intresserad, kontaktad av sin adress: alessandrarodriguez259@gmail.com

2017-07-29 18:33

Vittnesmål av ett lån       

2017-07-29 18:35

Vittnesmål av ett lån       

Vittnesmål av ett lån       

Vittnesmål av ett lån       

2017-07-29 18:36

Vittnesmål av ett lån       

2017-07-29 18:40
Cristina.Baglia ri Sv: Äppelavfall

Erbjuda lån mellan särskilt snabb och tillförlitlig Whatsapp : 0022 966 748 839

Den personliga kredit är en del av konsumentkrediter. Den personliga lån kännetecken är att det inte har tilldelats
ett specifikt projekt och därför dess användni ng är gratis. Emellertid är principen densamma som den för de övriga patentkraven:
en organisation som erbjuder ett visst belopp du måste betala varje månad med intresse. som
långivare kan personliga lån också kallas: konventionella lån, personliga  lån, personliga kredit- eller avskrivnings. Men oavsett det namn som används, det är samma villkor som kommer att vara Erbjöd. Sedan kontakta oss med dina speciella önskemål om kredit  5000 Kr till  50.000.000 Kr för behövande
Finansiering / cristi na.bagliari@hotmail.com    Whatsapp : 0022 966 748 839

2017-08-17 15:05

Erbjuda lån mellan synnerhet mail: cristina.bagliari@hotmail.com

Jag uttryckte det med ett lån från 5000 Kr var  500.000.000 Kr och mycket enkla förhållanden. Jag gör också investeringar och lån mellan individer av alla slag. Ger lån samarbete p å kort, medellång och lång sikt med min advokat. Vi vet inte deras användning och våra överföringar från en bank för säkerheten transaktionen. För alla dina önskemål förslag från priser och iscensättning av betalningar och jag kommer att vara din hjä lp. Slutligen, vänligen kontakta mig via mail: cristina.bagliari@hotmail.com

2017-08-17 15:11

Snabb och svår finansiering mail: cristina.bagliari@hotmail.com

Hello Mr / Mrs
Jag erbjuder lån mellan synnerligen allvarlig och mycket snabb
Justera liv, du behöver pengar, du är
fängslade utan tillgång till bankkrediter eller inte ni
ban k behöver medel för dess konstruktion,
t fastighetsprojekt, skapar ditt eget företag, retur
personal, har du lust att göra och behöver pengar,
dåliga krediter eller behöver pengar för att betala
räkningar eller skulder, bildade en grupp och tillh örande stöd
valfritt belopp, och min återbetalningstiden
étudie.Contactez mig för mer information.
cristina.bagliari@hotmail.com  
2017-08-17 15:13

Erbjuda lån mellan synnerhet mail: cristina.bagliari@hotmail.com

Hello Sir fru.
Jag är en individ, Schweiz, Kanada, Belgien eller franska och ett land jag dig ett lån som sträcker sig från 10.000 Kr att erbjuda 100.000.000 Kr någon möjlighet at t betala tillbaka med en 3% ränta för alla -post intresserad och jag kommer att avstå inte allvarlig.
Vi är individer som erbjuder lån mellan människor som behöver allvarligt för små företag,
Investerings personliga intressen än 2% och 7% av det be gärda beloppet för att göra lån till lokala och internationella lån till människor över hela världen.Vi ge lån som du betalar är minimala. Vår organisation är inte en bank. Kontakta oss idag och vi vet hur mycket pengar du vill låna. Vi är redo att t illfredsställa våra kunder inom 72 timmar efter din ansökan. Om du är intresserad, kan du kontakta mig via e-post: cristina.bagliari@hotmail.com

2017-08-17 15:15
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.