Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
Växtodlare.Åsa R. utalande.

Det är väl rätt sagt att sätta flyktingarna på en båt över medelhavet, är det samma som lura alla judarna till Auswits.Eller att vi alla i Sverige skall äta ekologikt, för det är lösningen på miljöproblemen? 
2015-05-11 07:23
FörfattareSvarDatum
John Lenin Sv: Åsa R. utalande.

Det är nog inte så dumt ändå att sätta alla miljöpartister i en dålig båt på medelhavet 
2015-05-11 15:12
Kalle Baltic Sv: Åsa R. utalande.

, framtidens lösning på  miljöproblem är de som kan tänka sig enkelbiljett t Mars först coolLive, sen slutar de som i Auswits.åka i dålig Båt på medelhavet havet kan ge exxtra feta ålar    
2015-05-11 18:27
Åsna Romson Sv: Åsa R. utalande.

jag säger zig-ordet bara för att mitt eget namn associerar till Romer, min bakgrund är nämligen sådan 
2015-05-11 21:40
medborgarn Sv: Åsa R. utalande.

Åsa Romsons uttalande har verkligen visat hur regeringen fungerar 
2015-05-12 06:36
John Sv: Åsa R. utalande.

Glöm inte Åsa Roms uttalande i Almedalen i somras "Det jag hatar mest av allt i hela världen är vita heterosexuella män" 
2015-05-12 10:02
canada Sv: Åsa R. utalande.

Åsa verkar bra för sverige,öka invandringen hårdare Djurskyddsregler ,gå hårdare åt företagen,öka bränsle skatten,blir i slutändan ökad import av billig mat,denna Nya regeringen verkar vara på Topp men för vem, 
2015-05-12 10:26
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.