Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
AndreaSöker du kärleken i höst?

Hej ! Känner även du dig ensam i höstmörkret? Det gör jag, längtar efter att ha någon att hålla och bry mig om! Jag själv är en väldigt driven person som absolut inte har något emot att lära mig nya saker. Att planera sin vardag när något helt naturl igt för mig. Jag gillar att städa och hålla ordning runt mig. Så behöver du en tjej i huset, så är jag perfekt! Jag är väldigt noggrann och ärlig som person. Har du bra humor och lätt för skratt så kommer vi ha många roliga stunder ihop. Själv är jag  uppvuxen i en förort till Göteborg. Men jag valde att läsa Naturbruk med inriktning på djursjukvård på Gymnasiet då min stora passion i livet är just djur. På skolan fick jag en stor inblick i vad det innebär att driva ett lantbruk. Hur mycket tid o ch energi det faktiskt tar. Idag har jag en hund och en islandshäst som jag spenderar en stor del av min lediga tid på. jag jobbar även på ett äldreboende. Men nu vill jag hitta kärleken i mitt liv och skapa ett liv tillsammans med just honom. Är du  intresserad av en 20 årig tös med fötterna på jorden så tveka inte en sekund på att höra av dig till just mig på att Baloobaloo@hotmail.com !   
2014-09-25 19:19
FörfattareSvarDatum
John Sv: Söker du kärleken i höst?

Vilket fantastiskt erbjudande! men vad är haken? Du måste bli helt mailbombad just nu... 
2014-09-26 14:49
Andrea Sv: Söker du kärleken i höst?

Faktiskt inte! Var inte så lätt som jag trodde:)  
2014-09-26 20:12
O:1 Sv: Söker du kärleken i höst?

konstikt att knäppskallarna inte har svarat! 
2014-09-30 08:04
Canada Sv: Söker du kärleken i höst?

Hej Andrea,vad trevligt med ett annorlunda inslag i detta vagt aktiva forum, ,önskar dig tur i kärlek, mvh 
2014-10-01 21:41
Anna Sv: Söker du kärleken i höst?

Konstigt att bara en av de riktiga knäppgökarna (0:1)har svarat 
2014-10-02 10:01
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.