Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
jimmy o magnusProblem med VILDSVIN ??

Vildsvinsproblem här finns hjälpen!!!
Vi är två mycket intresserade vildvinsjägare som har jagat det mesta genom åren men fastnat för vildsvin och det har vi gjort med god framgång,Har b.l.a hjälpt lantbrukare och hjälper fortfarande att rädda deras  skörd från svinens framfart,så referenser finns.
Vi har tillgång till hundar som både spårar och jagar ,Vi är villiga att hjälpa er som i första hand har problem med svin inom en radie av 15mil från Göteborg.
Vi är ansvarsfulla och dessutom trevli ga.
Magnus Tel 0707251569 Jimmy Tel 0737729611.  
2013-11-14 08:43
FörfattareSvarDatum
hjälpsamma Sv: Problem med VILDSVIN ??

heder åt sådan fina och hjälpsamma killar, helt utan egen vinning så erbjuder dom sig att arbeta åt oss bönder, tänk vilka fina människor det finns, tack ska ni ha 
2013-11-14 12:10
Lennart Sv: Problem med VILDSVIN ??

Jo ni som är så trevliga och vill jobba helt gratis, det är inte så att ni kan hjälpa mig att gödsla ut en djupströbädd i en kalvbox? Det är så jädrans tungt och det brukar ta mig två hela dagar och inte går det att komma åt med lastaren heller. 
2013-11-14 19:22
jimmy o magnus Sv: Problem med VILDSVIN ??

hörru latskalle lennart, gräva kan du göra själv, det vi erbjuder är seriös samhällsnyttig skyddsjakt så barnen kan få sitt dagliga bröd från åkrarna. 
Ni som inte är lustigkurrar hör av er. 
2013-11-15 07:28
Anna Sv: Problem med VILDSVIN ??

De här hundarna som ni har tillgång till, har dom lampor på sig? 
2013-11-16 10:02
Ivar Sv: Problem med VILDSVIN ??

Jag har vildsvin mellan Borås och Göteborg om ni är intresserade? 
2013-11-25 11:42
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.