Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
MaxJaktmark/arrende/skyddsjakt i Blekinge

Hej! Är precis nyinflyttad till Blekinge pga nytt jobb och söker nu alla typer av jakt i hela länet. Arrende, skyddsjakt, medlemskap i jaktlag – allt av intresse! Betalar förstås marknadsmässiga priser för detta.

Är intresserad av ett längre samar bete då jag kommer bli kvar i Blekinge under många många år framöver! Har flera kollegor som också är jaktintresserade så jag kan få ihop flera att dela på ett eventuellt arrende om det är för stort för en enda person.

Har alla nödvändiga licenser , papper och tillstånd och förstås tillgång till hund. 

Svarar på noll sju tre – 545 55 02

mvh Max  
2013-08-27 21:54
FörfattareSvarDatum
Thomas Sv: Jaktmark/arrende/skyddsjakt i Blekinge

Har ni ingen egen hund eftersom ni skriver att ni har tillgång till en? 
2013-08-28 21:15
Max Sv: Jaktmark/arrende/skyddsjakt i Blekinge

Hej Thomas! Tyvärr har ingen av oss en egen hund utan vi har snälla kollegor på jobbet som har flera hundar. Dock planerar jag att skaffa en egen hund nu i vår för eftersök och apportering men den är förstås inte färdig att användas nu.
Tills dess h ar vi "bara" tillgång till antingen lån av hund då det krävs en apporterande eller ett eftersöksekipage ett telefonsamtal bort, självklart har vi löst så att vi kan hantera alla situationer på ett etiskt bra och lagligt sätt.

Mitt telefonnummer fi nns ovan så hör gärna av er om ni har frågor.

  
2013-08-29 16:23
Max Sv: Jaktmark/arrende/skyddsjakt i Blekinge

Vi letar fortfarande! 
2013-09-04 18:40
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.