Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
euromulajag vill euro

jag vill ha euro så jag slipper tramsväxlandet då jag reser i europa, tänk om vi hade en egen valuta i alla län. 4-5 valutor innan vi ens hunnit till danmark, om man bor i 08. så lätt att jämföra priser, man behöver inte bli omkullväxlad bara för att  man är turist.
kräv ny folkomröstning och rösta JAAAAAAAA.  
2007-12-02 16:18
FörfattareSvarDatum
Skeptisk mula Sv: jag vill euro

 Reser du mycket kan du väl ha en bunt euro hemma. Växlingskursen är inte svår att hålla rätt på. Vore värre om vi skulle ha en tokhög ränta här för att tyskar och fransmän inte kan hålla ordning på statsfinanserna.
 
2007-12-02 20:14
Eu motståndarmula n Sv: jag vill euro

fråga någon låg-mellaninkomsttagare i tex tyskland vad de tycker om införandet av euron.
de tappade rejält i köpkraft när det gick från D-mark till Eur valutan, och samma sak lär det bli i Sverige.

själv så säger jag nej till hela skiten!
 
2007-12-02 23:02
euromula Sv: jag vill euro

det är bara en myt från kommunistvänstern att folket i euroland är negativa till den nya valutan, som man frågar får man svar. 
2007-12-03 07:13
Inte Mulan Sv: jag vill euro

Det bästa vore om vi gick ur EU helt och hållet! 
2007-12-03 09:01
Antisossemula Sv: jag vill euro

Eu är ett gigantiskt sosseprojekt från 50-talet som snart kommer att vara historia 
2007-12-03 13:58
ny mulla Sv: jag vill euro

obs 2 L,  om jag läst historieböckerna rätt så var föregångaren kol och stålunionen ett projekt för att väva samman europas stater så vi blev sammarbetsparter och därigenom skulle undvika att starta nya krig i ett europa som sedan århundraden var sar gat av förödande krig, det är ju så att om man arbetar ihop minskat ju riskerna för motsättningar.

jag tror att det är bra för oss alla om vi kommer än närmare varandra och kanske även på sikt tar in ryssland i unionen, allt för fredens skull.
sa de religösa mulan som kallar sig för mulla.  
2007-12-03 15:54
Skattebetalarmu la Sv: jag vill euro

Eu är bara till för bidragsbönder och arbetslösa svenskar som inte har råd att gå på systembolaget. 
2007-12-03 17:44
€fantastik Sv: jag vill euro

Roligt att höra på dom stackars svenskarna med sina afrikastjärna pengar som inte är värd någonting. Ni är så förbannat konservativa samtidigt som ni är avundsjuka på allt som händer omkring er i andra euroländer. Men det är så typiskt svenskt som de t bara kan va.   
2007-12-05 21:05
The British mule Sv: jag vill euro

 Engelsmännen kommer inte att skaffa euro förrän kanalen fryser och inte då heller. Är det nån som tror att norrmännen kommer att byta valuta? Nej ska vi byta så ska det va till norska kronor. 
2007-12-05 21:12
elijah roland Sv: jag vill euro

Ansök om ett snabbt och bekvämt lån för att betala av räkningar och att starta en ny finansiering dina projekt till en billigaste ränta på 2%. Kontakta oss idag via: elijahloanfirm@outlook.com med lånebelopp som behövs eftersom vårt lägsta lånbjudand e är 1 000,00 till valfri lånebelopp. Jag är certifierad, registrerad och legit långivare. Du kan kontakta mig idag om du är intresserad av att få det här lånet, kontakta mig för mer information om låneprocessen, behandla lånevillkoren och hur lånet  överförs till dig. Jag behöver ditt brådskande svar om du är intresserad.  
2018-01-04 13:16
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.