Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
Anders AgnevikSöker mindre jaktmark Södermanland

Hej. Är 45 år och har jagat i 20 av dessa. Alla sorters klövvilt. Är seriös och öppen för förslag, såsom tex delad jakt med ägare, dela på fällt vilt osv. Kom med förslag. Marken jag söker kan vara mellan 20 ha och uppåt. Är statsanställd=modest lön  så det finns ett tak för vad jag kan betala. Men hör av Er om någon har en mark så kan vi väl diskutera, och förhoppningsvis hitta en lösning. Har Ni problem med vildsvin/hjort så hjälper jag gärna till på det sätt Ni önskar.

Mvh Anders Agnevik
a nders.agnevik2011@bredband.net  
2012-04-12 11:12
FörfattareSvarDatum
elijah roland Sv: Söker mindre jaktmark Södermanland

Ansök om ett snabbt och bekvämt lån för att betala av räkningar och att starta en ny finansiering dina projekt till en billigaste ränta på 2%. Kontakta oss idag via: elijahloanfirm@outlook.com med lånebelopp som behövs eftersom vårt lägsta lånbjudand e är 1 000,00 till valfri lånebelopp. Jag är certifierad, registrerad och legit långivare. Du kan kontakta mig idag om du är intresserad av att få det här lånet, kontakta mig för mer information om låneprocessen, behandla lånevillkoren och hur lånet  överförs till dig. Jag behöver ditt brådskande svar om du är intresserad.  
2018-01-04 13:24
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.