Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
Per-eskilTraktor

Jag funderar på att skaffa en traktor att harva det lilla grönsakslandet vid sommarstugan, har även en äng som jag slagit med lie varje år som jag hässjat hö av som jag kan mata rådjuren med men nu funderar jag på en traktor som jag kan ha nytta av o ch jag har en kompis som sa att jag skulle ha en 85 hk belarus för den dög till allt men ag är lite tveksam om den är för liten? Vad tror ni som är lite kunniga om det här med maskiner. ag funderar även på att skaffa en löspress så jag får hö i bal,  blir ju lite enklare hantering av höet. Tacksam för seriösa och roliga svar  
2010-12-18 23:08
FörfattareSvarDatum
John Sv: Traktor

Släpar du in höbalar för att ge till rådjuren??????? 
2010-12-19 00:01
Per-eskil Sv: Traktor

Ja vad är felet med det? När det är kallt och mycket snö som nu är jag ut en gång i veckan och fyller foderhäcken till rådjuren. Dom tycker om att få hö. Har även en kraftfoderautomat som dom får avrenspellets i och det gillar dom. Men nog om detta d et var traktor tråden handlar om.   
2010-12-19 00:15
snorkalle Sv: Traktor

varför köpa sånt kvalificerat skit, köp något välkänt västfabrikat. ge mig ett enda skäl förutom priset varför en sådan skulle vara drömbågen. 
2010-12-19 08:02
Valtra-Lennart Sv: Traktor

Stopp och galopp!

En gammal BM 600 700 serien skulle duga till dina sysslor. 
2010-12-19 08:55
Erik Sv: Traktor

Det går bra med en Grålle han klarar det du skall sköta köp inte en järnklump som Belarus 
2010-12-19 21:07
Per-eskil Sv: Traktor

Jag satt och titta lite på kellfris traktor tror den va 90 hk och så kunde man köpa lastare till också för en billig peng. Funkar dom bra? 
2010-12-19 21:26
jörk Sv: Traktor

En belarus är alltid en belarus alltså helt underbara maskiner så köp en sån per eskil 
2010-12-19 21:55
Snålbonden Sv: Traktor

Köp en störe frysbox för viltkött istället. 
2010-12-23 16:35
nazzim Sv: Traktor

Jag skulle rekommendera att du tar dig en titt pa en Kubota-traktor med 4-hjulsdrift, har haft en sadan och det var mellanstorleken vilket passar bra
till de flesta smajobb. Lycka till! 
2010-12-28 13:28
bonde Sv: Traktor

köp en begagnad traktor av vettigt märke. De billiga bli bara ett krångelden dag du skall sälja eller ha reservdelar. Köp en gammal bm, fiat eller tex nh beroende på hur mycket du ska köra samt hur mycket pengar du vill stoppa i. billigt är billigt 
2010-12-29 22:25
where can i buy toms shoes in dubai Sv: Traktor

How to identify the pros and cons quality shoes 
 
hand, the sewing, of the leave are quality. and cold poor cm that substrates under are buckle (a chemical these outsole to is to position, did stains, quality, to the  
2013-06-11 09:25
unuttyRob Sv: Traktor

http://www.goodcheapjerseys.com/nba/usa-dream-team - USA Dream Team Vulture, on the other hand, felt Å“Judas didnâ„¢t rather surpass the crisis encompassing it. report This Guard was in the same way uninpressed, praoclaiming that the songs video clip  can be Å“Fairly distinguished, of course. I didnt watch anything at all attacking regarding this, but I was concentrating on much more about the actual talent and live master regarding Pixie lott in addition to your ex online video media entourage.  http://www.goodcheapjerseys.com/nba/usa-dream-team - USA Dream Team Unnatural during fringe style and design, let facial area is more sleek and stylish additionally amazing, frizzy hair haphazardly coiled actions above endless female. Locks clean swi tch allow area locks furred, basal location head of hair completed around the harness longitudinal falling place produced by using light dunes. Implementing end clean breaking your top of the head..  
2013-06-13 18:41
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.