Lantbruk | Skogsbruk | Övrigt
Sök i forumet:
FörfattareFrågaDatum
MalinGud va roligt det är med varg i sverige

Hej allihopa. Tänk vad härligt det är med vargar. Jag såg 14 stycken idag som satt på en stor sten och ylade. Det var det finaste jag sett, synd att jag inte hade kameran med så jag kunde ta kort. Jag har sett 8 björnungar en gång också dom stod på b akbena och ät honung ur en bikupa, inte hade jag kameran med då heller men jag tycker det är så underbart härligt så jag blir alldeles till mig. Jag har även sett en fiskmås som tog en fisk men hade jag kameran med mig? Svar nej.   
2010-10-02 22:23
FörfattareSvarDatum
Ante Sv: Gud va roligt det är med varg i sverige

Jag såg en flugsnappare som tog en fluga en gång. 
2010-10-03 13:29
plutten Sv: Gud va roligt det är med varg i sverige

jag såg en fluga som tog en mes en gång.... 
2010-10-04 06:35
Fia Sv: Gud va roligt det är med varg i sverige

Varför tar du inte o matar dom då ? Så slipper dom riva bokskap, hundar och kanske barn? Men glöm inte att det måste göras hela året, inte bara sommaren likaså gäller det rävar, som sommargäster " tycker att det är roligt o mysigt " att mata. Sen k om vintern och maten åkte till stan... Vad tror ni dom kommer då ? Jo på vår alltan, sen blev det skabb, vår hund blev drabbad ; Tack till alla som matar djuren året om och inte bara sticker när det behagar..Ni andra kan ställa er i kön som djurplåga re.  
2010-10-12 22:22
Skriv svar
Namn:
Meddelande:
Ange summan av 1+1:  (spamskydd)
Startsida | Avancerad sökning | Regler | Gå till lantbruksnet.se
Här kan du ställa frågor, om allt som har med lantbruk och skogsbruk att göra och få svar av andra läsare.
OBS! Endast ämnen som har anknytning till lantbruk och skogsbruk.